babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 7 października 2022

7.10.2022 Fajny dzień

 choć trochę zwariowany . Dużo się działo i szybko. To dobrze , bo dzień zleciał . Załatwiłam co miałam do załatwienia , chłopaki nawet premię dostali , marną ale i czasy marne więc rozumieją. I tak zadowoleni. 

Małżonek pojechał do klienta i jak przewidywałam na całe popołudnie. Zajęłam się więc po powrocie domowymi sprawami , wyprasowałam parę rzeczy , mam z głowy w niedzielę , choć pewnie i tak się zabiorę za kolejną porcję po sobotnich przepierkach. 

Jutro wybieramy się na grzyby . Okaże się co z tego wyniknie , bo zapowiadają deszcz. Może jednak nas ominie. 

4 komentarze:

  1. O grzybobranie. Pochwal się. A fajnych dni nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę , choć słabo to widzę . Dawno nie zbierałam grzybów a poza tym nie wiadomo jaka pogoda będzie i czy w ogole się wybierzemy.

      Usuń
  2. Ja osobiście boje sie zbierać grzyby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ? Jeśli nie znasz się na grzybach zawsze możesz wybrać się do lasu z jakimś grzybiarzem a chodzenie po lesie to już samo w sobie wielka frajda .

      Usuń