babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 2 października 2022

2.10.2022 Obiecałam fotki i oto one


 Nasz PDzO ma schodek , mini- taras czy jak to nazwać . Zmajstrowaliśmy sami a dzięki temu nie wnosimy już błota 



Na moim ulubionym skwerku zagościła nowa dekoracja . Pani Lato w krynolinie z surfinii i pelargoni opuściła swoje stanowisko a jej miejsce zajęły drzwi do jesieni. 
















A to nasi goście działkowi - Miałczysław , bezpańskie ,bure kocisko z bardzo zielonymi ślepiami 
 






I Łaciatka , kotka należąca do sąsiadów z dzialki 99 , bardzo jej się u nas spodobało






I mój nabytek ciuchowy , o którym niedawno pisałam . sprawdza się , jest cieplutki



 

6 komentarzy:

  1. Twoje jesienne plenery przecudnej urody! A pudełkowy żakiet super!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten plener to w sumie jedno miejsce. Kiedyś był tam kiosk Ruchu, który przez jakiś czas prowadziłam. Mam sentyment do tego miejsca

      Usuń
  2. Poznały się koty na dobrych ludziskach:)
    Domek działkowy wygląda na solidny, a że budowany własnymi Waszymi rękami to wzbudza mój szczery podziw.
    A dekoracje miejskie bardzo mi się podobają.
    A jak jest ciepły żakiecik, to chłody niestraszne i tego się trzymajmy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek jest faktycznie solidny, zbudowany jak prawdziwy dom do zamieszkania i jak na działkowy to spory 27m powierzchni użytkowej. Szykujemy sobie taki azylek na stare lata , zwłaszcza, że blisko od miejsca zamieszkania niecałe 2km.

      Usuń
  3. Żakiecik ładny, ogródków jeszcze bardziej. A miasto naprawdę przyozdobione. Ciekawie i ładnie to wygląda. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ozdobiony ten jeden skwer. Jak będzie dalej nie wiadomo, latarnie wygaszają ; na każdej ulicy świecą po 2-3 . Miasto niestety też musi oszczędzać.

      Usuń