babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 28 sierpnia 2022

28.08.2022 No i tyle

 niedziela minęła znów na LB  jak wszystkie letnie niedziele w tym roku. Jak dla mnie może być. Coś się kiepsko dziś czuję . Boli mnie głowa i spała bym cały dzień. Nie wiele dziś zrobiłam poza obiadem czyli zaplanowanymi knedlami ze śliwką . Miały być na dwa obiady , ale nic z tego. Wyszły takie pyszne, że zjedliśmy większość . Zostało 8 sztuk. Wystarczy na drugi obiad , jeśli dorobię jakąś zupę . Obżarliśmy się tymi knedlami prawdę powiedziawszy , ale w końcu jemy je raz, czasem dwa razy w roku więc czemu nie . 

W końcu trochę się ochłodziło. Wieczorny spacer był całkiem przyjemny ,a lody mirabelkowe jedne z najlepszych jakie kiedykolwiek jedliśmy .

5 komentarzy:

  1. Smacznie się czyta. A Ty weź profilaktycznie aspirynę. Upały mogą zaszkodzić. Wiem, co radzę. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minęło mi. Najwyraźniej spadek formy zaliczyłam i na tym koniec.

      Usuń
  2. Ciśnienie skacze, to i nam doskwiera!
    Dużo wody pić należy! Mnie ciężko się z tym mierzyć, ale na siłę pijam kilka szklanek cytrynówki!
    Buziam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to ciśnienie czy co innego, w każdym razie minęło . Wodę popijam , choć mogłabym więcej

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń