babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

29.08.2022 Jeszcze jeden miesiąc z głowy

 Jeszcze do końca roku 4 miesiące a ja już zaczęłam marzyć żeby się ten rok skończył. Wredny jest i tyle. Może i się zestarzałam , ale mam dość . Nie chce mi się jeździć do biura , użerać z klientami, rachunkami,  zajmować reklamacjami , przypominaniem o zamówieniach i tym milionem innych spraw i rzeczy do załatwienia , dość mam też afer z matką i ciągłego "muszę" .  To "muszę" zdominowało całą moją egzystencję od lat 3 począwszy. Zawsze coś musiałam. I już naprawdę mam dość. Święty spokój to jest to czego mi teraz najbardziej potrzeba. 

Wkurzona jestem i zdołowana ... 

6 komentarzy:

  1. No cóż teraz ja przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A na pociechę Ci napiszę, że ja też stałe coś muszę i też marzy mi się święty spokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulam mocno, mocno !!!
    I mam nadzieję, że taka niezbyt miła sytuacja, kiedyś się skończy. Oby jak najszybciej! Kciuki zaciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, ale się nie zapowiada , przynajmniej przez najbliższe 2 tygodnie , a mnie chyba szlag trafi z bezsilności. Dzięki za przytulasy.

      Usuń