babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 31 sierpnia 2022

31.08.2022 Ciąg dalszy

 mojego wkurzenia , a małżonek mi jeszcze dziś dołożył. Miał załatwić jedną ważną sprawę i nie załatwił. Już nawet nie miałam siły, żeby mu za to nawkładać. Faceci...

Dalej smażę powidła. Są niby jakieś metody na przyśpieszenie , ale ja smażę tradycyjnie - 3- 4 dni jeśli tego będą wymagać. Muszą nabrać odpowiedniej gęstości i koloru. I oczywiście nie dodaję do powideł cukru. Ze świeżym chlebem albo naleśnikami takie tradycyjne powidła smakują niebiańsko. 

Jutro nasz młodszy syn i synowa świętują rocznicę ślubu - piętnastą . Strasznie szybko czas zleciał. Bez fajerwerków , bo kasę pochłania wykańczanie domu, ale najdalej za miesiąc przeprowadzka. W prezencie postanowiliśmy im kupić materac do łóżka. Ramę zrobił im w prezencie kolega stolarz. Na wszelki wypadek skonsultowałam z synową . Pasuje , więc w sobotę pojedziemy do ikei . 

6 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia rocznicowe dla syna i synowej <3
    Ściskam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu młodziezy. Serdeczności !

      Usuń
  2. Śliwkowe powidła właśnie robi się tak, jak Ty! Cukier zakazany wręcz! No i obowiązkowe stare odmiany węgierek powinny być!
    Aż mi zapachniało od tego wspomnienia!
    Młodym duuużo szczęścia i Miłości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu młodzieży. Taką właśnie starą odmianę węgierki ( u nas mówimy dalmatynka) mamy. Ma chyba z 60 lat. Powidełka wychodzą pyszne.

      Usuń
  3. Dla Jubilatów kolejnych pięknych lat. A powidła u mnie do świątecznego piernika. A mężczyźni... No cóż. Są jacy są. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu młodzieży. Na szczęście dziś się mężuś zmobilizował i od tej sprawy zaczął dzień pracy. Temat ogarnięty.

      Usuń