babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 28 lipca 2022

28.07.2022 Z nudów nie umrę na pewno

 Letnie dni podobne jedne do drugich , nie wiele się dzieje , a upał nie sprzyja jakiejś większej aktywności.  Dodatkowych emocji dostarcza mi matka . Wczoraj na przykład próbowała mi wcisnąć ni mniej ni więcej tylko bawełniane reformy z nogawkami do kolan. Nie wiem skąd je wytrzasnęła , bo raz gadała, że dostała od koleżanki a za chwilę , że kupiła od jakiejś kobiety . Pomijając fakt , że w dzieciństwie na siłę mnie takimi uszczęśliwiała przez co się wstydziłam na wf rozebrać , a jako osoba dorosła noszę najzwyklejsze figi , to po jaką cholerę mi gacie z nogawkami do kolan ? Trzaskających mrozów już nie ma , żeby wkładać na siebie coś takiego. Uśmiałam się niemożliwie. Dziś kolejna ciekawostka ; wchodzę rano do domu matka w okularach !!!  Znalazły się . Pytam gdzie były ? Pod poduszką na kanapie . A podobno tam szukała. Ja zresztą też poduszki przerzuciłam i nie było. Zauważyłam jednak otwarte drzwiczki od wiszącego na ścianie zegara . Zegar dawno nie chodzi, nawet nie wiem czy da się nakręcić . Najwyraźniej schowała je w zegarze i dziś wyjęła . Tylko po co ????  Nie ogarniam ... Do okulisty jednak z nią pójdę ; niech skontroluje jej wzrok, to nie zaszkodzi.  Dziś byłam z nią u lekarza rodzinnego z wynikami . Stwierdził, że ma po prostu genialne, ale moja mamuśka próbował go przekonać, że ona ma zachwiania i się nie spodziewała, bo przecież jest chora. Nosz kurna chata ! Doktor chyba takie przypadki zna , bo zagadał ją na amen . Wyszła cała zadowolona jaki to wspaniały lekarz. Ciekawe kiedy jej się przypomni jego narwana poprzedniczka . 

Tak poza tym jutro przykrywają blachą dach naszego domku . Młodszy synalek załatwił mi dębowe parapety do wewnątrz z jakiejś demolki w zakładzie pracy kolegi . Widziałam zdjęcie , całkiem porządne. Zawsze to parę stówek mniej do wydania. 

2 komentarze:

  1. Oj nie jedno Cię jeszcze u matki zaskoczy. A domek nabiera ogłady. Jak już parapety będą, to i parapetówka musi być. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że jeszcze nie raz będzie wesoło. Domek jeszcze będzie trzea wykończyć w środku , dorobić szmbo i podciągnąć wodę, do parapetowki jeszcze trochę

      Usuń