babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 30 kwietnia 2022

30.04.2022 Zamiast

 opowieści o kamieniach pierwsze wieści z frontu robót budowlanych . Zaraz po śniadaniu udaliśmy się

na budowę do syna wiązać zbrojenia do naszej altany . A oto i efekt naszej dzisiejszej pracy 

Nic takiego , trochę stalowych ajzoli poskręcanych drutem ale na tym będzie stała altana . I wiecie : jestem z nas dumna . Nigdy tego nie robiliśmy a daliśmy radę. Co prawda jest mała niedoróbka, bo ktos ukradł jeden pręt , w poniedziałek dokupimy i dowiążemy i od razu drugą taką serię na wieniec - znaczy to na czym opierać się będzie dach , a potem kolega syna przewiezie to lawetą do wożenia aut na naszą działkę . A w środę o ósmej wjeżdża mini- koparka i kopie fundament . No i właśnie w fundament włożymy te zbrojenia a potem zostaną zalane betonem . I jak tak skręcałam te druty to sobie pomyślałam ,że się moje marzenie z wczesnego dzieciństwa spełnia i robię za majstra na budowie.  No a potem był grill z młodzieżą i w końcu pojechaliśmy na naszą działkę , bo nam syn uszykował parę rzeczy, które mu zostały  z jego budowy i które możemy wykorzystać , więc zawieźliśmy od razu na miejsce. Na działce poprzenosiliśmy różne klamoty , które zajmują miejsce w istniejącej altanie , przygotowaliśmy turystyczną toaletę do użytkowania , a ja dodatkowo wysiałam ogórki i dynię. Rzodkiewka , koperek i cebulka wzeszły i dobrze się mają ; rzodkiewki i koperek mają po 4cm wysokości , cebulka jakieś 12. Coś z tego będzie. 

A drzewka owocowe kwitną i wyglądają cudnie .



Jutro ciąg dalszy prac przygotowawczych.


2 komentarze:

  1. Brawo Wy!
    A drzewa owocowe jak z bajki!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzewa cudnie wyglądają , nie tylko na naszym podwórku.

      Usuń