babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 27 kwietnia 2022

27.04.2022 Nie chciało mi się

 dzisiaj nic robić . Po południu, bo w biurze , chcąc - nie chcąc i tak musiałam . Zrobiłam też sobie wstępne zestawienia kosztów no i coraz mniej mi się to podoba. Dokończę jak zamknę miesiąc kwiecień. 

Jutro zamierzam odrabiać zaległości z dziś , likwidację dekoracji i pranie . Majówka zbliża się wielkimi krokami i bardzo mnie to cieszy. Cztery dni laby . No , na budowie ale przynajmniej nie w biurze - bez dzwoniących telefonów i innych użerek . 

Wieczorny spacerek prawdziwie wiosenny ; ciepły i pachnący zielenią i wiosennymi kwiatami . Aż sie nie chciało wracać. 

6 komentarzy:

  1. Taki czterodniowy bezbiurowy relaks konieczny w maju. A u mnie też wieczorem łagodny ciepły wieczór. Chociaż to na osłodę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie dzisiaj tak ciśnienie podniósł szpital, że jeszcze do tej pory mnie trzęsie! Całe szczęście, że odkręcili to, co naknocono, bo pewnie nadal tkwiłabym w chaosie lepszym jak u Barei. Jak ochłonę, to napisze - ku przestrodze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna na całego , nareszcie . Wytchnienie na działce bardzo się przyda . Życzę słonecznych dni . Nie mamy dobrego czasu , mama daje do wiwatu . Całuski .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym. każda chwila spokoju się liczy . Trzymajcie się !

      Usuń