babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 26 kwietnia 2022

26.04.2022 Nic ciekawego

 Auto naprawione więc na grafik nie wpłynęło. Znaczy robimy swoje , choć na pół gwizdka z przyczyn od nas niezależnych czyli sytuacji ogólnej. Niestety skutki inflacji i wojny już widać. Należy się na ciężkie czasy nastawić.  

W domu zabrałam się za prasowanie . Leżało mi to od dobrych dwóch tygodni i wkurzało. Święta i podróże nie sprzyjały domowym zajęciom , ale w końcu ogarnęłam . Na jakiś czas mam to z głowy. Przed sobotą muszę ogarnąć pranie , bo uwaga ! w sobotę ruszmy z altanką . 

Tak poza tym kończę bajeczkę o krainie szczęśliwości. 

5 komentarzy:

  1. Nie cierpię prasowania. Jak mogę to unikam!
    A bajeczka o szczęśliwości, na te czasy jak najbardziej się przyda dla relaksu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi ostatnio nie po drodze z żelazkiem i deską do prasowania. Bajeczka typowo relaksująca

      Usuń
  2. Podaj tytuł bajeczki. Przyda się. I będziesz mam nadzieję zdawać sprawozdanie z prac budowlanych. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podawałam wczoraj pod Twoim komentarzem , ale proszę : autorka to Agnieszka Krawczyk, a saga po kolei " Magiczne Mijesce", "Dolina Mgieł", "Ogród Księżycowy" i "Jezioro Szczęścia" - już same tytuły ociekają słodkością

      Usuń
  3. Czytałam. Pierwszy tom spoko. Potem, co tom to słodziej. Ale przepłynęłam. Czasem trzeba słodyczy. 😄 Jeszcze nie byłam pod poprzednim komentarzem stąd pytanie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń