babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 4 marca 2022

4.03.2022 Wariactwo

 Nie tylko ja się uzależniłam od czytania wiadomości . Mój małżonek i chłopaki też . Siłą rzeczy żyjemy tym wszyscy. Świat oszalał. Skutki ekonomiczne sytuacji już są odczuwalne. Cena paliwa to już 6,50-6,80 zależnie od stacji. Inwestycje stoją w miejscu. Jeden z naszych klientów, który buduje hale fabryczne już zwalnia ludzi , bo nie ma żadnych kontraktów na najbliższe miesiące. Nie wiem jak deweloperka , ale pewnie nie lepiej. Ale co ja tam się będę rozwodzić . Świat i tak będzie się kręcił i szedł swoją drogą . Trzeba się skupić na tu i teraz. A tu i teraz mam szycie - dla szkoły wnuczków . Robią akcję pt. "Dzień Emotki" , no i są potrzebne poszewki , które będą wypychać i ozdabiać śmiesznymi minkami. Zgodziłam się uszyć parę sztuk. Dostałam materiał i już gotowy przycięty wzór. Potrzeba tylko babć i mam obeznanych z maszyną do szycia.  Czego się nie robi dla wnuczków. Niedzielę spędzę więc przy maszynie do szycia. Żyję też planowaną budową altanki , bo to już niedługo i ogródkowaniem , obmyślam dekoracje na Wielkanoc i szukam tweedowego żakietu . Niby wszędzie pełno ale znaleźć coś odpowiedniego dla siebie to już inna bajka. A jutro jak zapowiedziano wyjeżdżamy na wystawę kamieni . Mężuś już się doczekać nie może , ja zresztą też ,bo przez tę pandemię wszystkie fajne imprezki były odwołane. Liczymy na jakieś ładne , duże okazy do kolekcji. Zobaczymy co uda się upolować. Ja mam w planach też kilka agatowych zawieszek jako dekorację do sypialni. Jutro więc krótka przerwa w opowieściach , ewentualnie jeśli wrócimy wcześnie , jakaś krótka relacja z wyprawy . I żeby nie było; mam zamiar elegancko się na tę okazję ubrać . Zwykle na takie włóczęgi zakładam coś na luzie , ale po tak długiej przerwie w imprezkach  potrzeba mi czegoś więcej. 

4 komentarze:

  1. To owocnych "łowów" życzę!
    O reszcie nie piszę, bo chyba wszyscy jesteśmy zanurzeni w tym, co jeszcze nie tak dawno wydawałoby się
    fikcją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrej imprezy. Odreaguj i znajdź piękne okazy do kolekcji. Trochę komfortu psychicznego się przyda. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są okazy , choć nie wielkich gabarytów , z wyjątkiem dwóch. Niestety inflacja dotknęła też nas kolekcjonerów-kamieniarzy

      Usuń