babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 5 grudnia 2021

5.12.2021 Zima , zima ...

 taka ze śniegiem i lekkim mrozem . Zaraz pokażę na zdjęciach . Rodzinka nakarmiona rosołkiem, pyszny wyszedł , aż mi wnusia powiedziała " robisz dobre rosołki babciu" a najmłodszy jej przytaknął : "nooo, pychota " . No i jak tu się nie cieszyć. Zrobiłam bardzo dużo i tym razem zostało. Będziemy mieli jutro na obiad .  A tak poza tym skopałam placek pomarańczowy. Chciałam się pochwalić rodzince nowym ciastem , a tymczasem zaliczyłam wpadkę . Dało się zjeść , ale zapomniałam dodać jajek .Oczywiście się nie przyznałam . Powiedziałam ,że chyba za szybko wyciągnęłam z piekarnika . Skleroza nie boli , tylko się człowiek nałazi jak głupi...

No to teraz fotki . Najpierw pochwalę się nabytkami ciuchowymi. 

Ostatni nabytek , dżinsowa sukienka , jest raczej cienka , bardziej na wiosnę niż na teraz , ale jak włożę jakąś koszulkę , albo sweter na wierzch , to będzie i na zimę .


I taka bardziej wyjściowa tunika , dawno nie miałam nic w tym kolorze i nie mam na razie pomysłu na dodatki ,cos wymyślę. Na święta się sprawdzi. 


I zimowe klimaty z mojego osiedla ; wczoraj i dziś 



Udanego tygodnia !



6 komentarzy:

  1. Fajna ta tunika! A zakalcem się nie przejmuj, każdemu się zdarza! I bardzo często takie ciasto szybko jakiś ubywa! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stoi , bo ciasto to u mnie w ogóle słabo idzie więc jak coś nie wyszło to sobie odpuścili

      Usuń
  2. Ja kiedyś zapomniałam wlać tłuszcz. Jak ciasto włożyłam do piekarnika, to sobie przypomniałam. 😄 Jakoś uratowałam. Wyciagnelam i wlałam na blasze. Tak, że wiesz... Zdarza się.
    Tunika bardzo ładna. Myślę, że sukienka na wiosnę jak znalazł. A zima widowiskowa. Rosół u babci bije na głowę inne przysmaki. Tutaj rosół bywa rzadko. Nie jest doceniamy i jedzony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak się do rosołu sypie starty ser - jak kiedyś pisałaś - to jak można poważać taki rosół? Co innego taki nasz , na włoszczyźnie , z kluchami ...

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia widać że umiesz uchwycić piękne chwile, wydaje się to proste ale nie każdemu wychodzą takie ładne ujęcia, widać że blogowanie jest twoja pasją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Pasje ma różne i nie jest to blogowanie . Blogowanie to taki dopełniacz realu.

      Usuń