babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 8 grudnia 2021

8.12.2021 Mam ! Odzyskałam !

 Moje auto oczywiście . I bardzo się z tego cieszę , bo ciężko mi już było funkcjonować bez . Od razu parę spraw pozałatwiam , porobię resztę zakupów , no i co tam będzie trzeba. Taki brak pojazdu jest uciążliwy. 

Tak poza tym byliśmy dziś pogadać z księgową o nowym ładzie ... twu ! nieładzie oczywiście bo z ładem ten rozpiździaj nic wspólnego nie ma. Czeka nas parę ważnych decyzji i przeróbek w firmie niestety , ale co my możemy ? Uwzięła się ekipa żeby drobny biznes zniszczyć i tyle. A jakiś durnowaty doktorek na ciepłej posadce będzie mi w tv gadał, że ci bogatsi płacą mniej . Nie wiem kto mu dał te tytuły . Ale mniejsza o to . Nie chce się stresować przed świętami. 

Zarząd wspólnoty zebranie zwołał , żeby nam oznajmić, że od stycznia podwyżki. Miny sąsiedzi mieli nie tęgie , ale w sumie to należało tego oczekiwać . Nas to nie zaskoczyło. Kwestia ile to będzie faktycznie.  Nie wiem czego się sąsiedzi spodziewali, że nas ominie ? 

Świątecznych spraw wczoraj i dziś nie ruszyłam , zostawiam na sobotę . Jedyne co musimy załatwić to zakup słodyczy na paczki dla dzieci pracowników, ale to planuję w piątek. 


4 komentarze:

  1. I autko w Twoich rękach to dobra wiadomość.
    A podwyżki dookoła. Masakra jakaś. Nowy ład..tfu.
    Uściski świąteczne, bo u nas święto.😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój znajomy ten cały "ład" nazwał krótko: dziadostwo . I co tu komentować...

      Usuń
  2. Autko odzyskane - super !
    A nie-ład - masakra!
    Trudno, I tak robimy swoje, a władzuchna może nam skoczyć! Na pukiel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma innej opcji, trzeba w tej gnojówce pływać . I pomyśleć , że ciepła woda w kranie zawadzała.

      Usuń