babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 30 lipca 2021

30.07.2021 Jutro świętujemy

na działce . Całe popołudnie i część wieczoru robiliśmy tam porządki. Maszyna do cięcia gałęzi się sprawdziła. Nie zdążyliśmy pociąć wszystkiego ale porządek już widać na horyzoncie.  Naprawiliśmy też linki do hamaka i huśtawki , a właściwie to  założyliśmy nowe. A jutro jedziemy jak tylko upiecze się drożdżowy placek i chlebek odrywany . Co to takiego , napiszę innym razem . Zostaliśmy takim poczęstowani i postanowiłam go piec , bo jest przepyszny .  Zakładam ,że mi się uda . Przepis namierzyłam w internecie.  

Matkę mi ze szpitala wypisali już rano. Rozmawiałam z lekarzem . Jest w świetnej kondycji . Przyczyną zasłabnięcia był spadek potasu i sodu , odwodniła się . Potwierdziłam ,że wciąż z nią walczę , żeby piła wodę , zwłaszcza ,ze lekarz rodzinny dał jej lek na nadciśnienie przy którym trzeba dużo pić , co miała powiedziane i powtarzane przy każdej wizycie. I jeszcze stwierdził, doktor z soru , że chyba się nudzi. Hmmm.   Musiała zostać na noc, bo podawali jej kilka kroplówek.  Skończyło się dobrze jak widać . W każdym razie , na działkę ją jutro zabieramy , niech sobie na świeżym powietrzu posiedzi. 

Tak poza tym , lato na półmetku , upał nie odpuszcza, choć zapowiadają spadek temperatur od poniedziałku. 

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się super. Bawcie się dobrze. Nie ma to jak plener. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewnij tylko Mamie takie miejsce, żeby będąc z Wami jednocześnie przebywała w cieniu, szczególnie, że się odwodnila. Bo inaczej będzie chodzić w słońcu. Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy dużo drzew , z tym akurat nie ma problemu

      Usuń
  3. Imprezy na Rodos są nie do podrobienia!
    Fajnego czasu Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń