babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 5 września 2018

5.09.2018 Mam , mam, mam !!!

Szafę i szafkę w łazience! Kawał dobrej roboty chłopaki zrobili. Szafa wyszła bardzo ładnie . Szafka pod umywalką też . Jutro się tam wprowadzę z wszystkimi niezbędnymi drobiazgami  i zrobię fotki. 
Zadzwoniła dziś do mnie przyjaciółka z LO . W sprawie służbowej , ale przegadałyśmy chyba z pół godziny . Bardzo się ucieszyłam i zamierzam jechać na zlecenie z mężusiem żeby się z nią spotkać .
Poza tym , powinniśmy dziś świętować , ale jakoś się nie złożyło . Za dużo się działo . Dziś nasza rocznica ślubu ; trzydziesta siódma, nie nazwana .

4 komentarze:

  1. Wielu wielu szczęśliwych lat Haniu. Gratulacje serdeczne. I vzekam z niecierpliwością na fotki łazienki. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi fotkami to się trochę pośpieszyłam , jeszcze jeden nie wielki drobiazg . Zapomnieliśmy powiesić na ścianie wieszak do ręczników . Zabrakło by więc elementu wykończenia.Ale nadrobię .

      Usuń
  2. Ależ piękna ROCZNICA!!!!!!
    KOCHANI!
    Co najmniej "powtórki z rozrywki" życzę! Buziolam i ściskam mocno! :-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Buziole dla Ciebie , mam nadzieję , że forma Ci wraca.

      Usuń