babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 25 lipca 2016

25.07.2016 Kolejny miesiąc dobiega końca

w tv zapowiadają upały , co mnie przeraża . Nie znoszę gorąca .Może dlatego myślę już o jesieni i zimie . Postanowiłam coś zmienić i zamiast czerwieni i czerni przestawić się na zieleń i czerń . Niby nic , kapelusz kupiłam w ubiegłym roku na wyprzedaży , rękawiczki też ( i tak pewnie zgubię po miesiącu noszenia ) ale torebka to już większy wyczyn . Kolor zielony jak by nie istniał w modzie , a jak już istnieje , to wszystko tylko nie czysta zieleń w tonacji butelkowej lub liściastej . Do zimy daleko więc na pewno coś wytropię , ostatecznie jest jeszcze Daischman , gdzie ostatnio jakąś widziałam , choć nie specjalnie ładną . 
Wciąż jeszcze jeżdżę rowerem do pracy , bo auto wciąż w warsztacie , jakaś drobna mała część a nie do ogarnięcia.. Nie przeszkadza mi to , ale czasem auta brakuje , szczególnie gdy muszę zrobić zakupy albo odebrać coś w hurtowni. 
Planujemy wyjazd na sierpniowy weekend. Na Kaszuby jak zwykle .Wysłałam meila do właścicielki domku , w którym mieszkaliśmy dwa lata temu z pytaniem o pokój , ale jak na razie nie dostałam odpowiedzi . Pewnie skończy się jak zwykle na polu namiotowym .
Ze świata płyną coraz gorsze wiadomości a w Kraju ... Kolejna rocznica i kolejna afera z apelem poległych . Najpierw polegli w Czerwcu 56 , teraz Powstańcy Warszawscy . Czytanie nazwisk ofiar wypadku lotniczego w takich okolicznościach to totalny brak szacunku dla bohaterów poległych w walkach - oględnie rzecz ujmując . 


2 komentarze:

  1. Hania to nie tylko brak szacunku ale nietakt, paranoja i to wszystko .Czym to się skończy. Kolejny mały człowieczek przewraca życie wielu osobom.
    A zieleń z czernią to świetny pomysł. Poszukam jakiejś zieleni i pokażę bo saldi już w odwrocie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny, zielony i czerwony królują w moje szafie ostatnio . Tak lubiane przeze mnie szarości prawie zniknęły , a pojedyńcze sztuki w innych kolorach tylko przełamują monotonię . Pojęcia nie mam skąd mi się to wzięło

      Usuń