babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 września 2024

22.09.2024 Tylko się melduję

 dla porządku i chronologii. Robota dała mi w kość.  Rosołek zjedzony, makaron też . Na szczęście zostało jeszcze na jutrzejszy obiadek.  Młodzież dość wcześnie się zwinęła , bo dzieci do szkoły więc pojechaliśmy na działkę . Mężuś zabrał się za przykręcanie lagarów pod taras a ja za  jesienne porządki w ogródku. Do celu jeszcze kawałek , ale dwie grządki ogarnęłam. A mężuś się uwinął , legary przykręcone, można montować deski . Zaczynamy jutro po pracy. A teraz układam się wygodnie na kanapie i odpoczywam . 

Od jutra moja ulubiona pora roku więc i oprawa musi być stosowna . 

4 komentarze:

  1. Ja tez lubie jesien ze wszystkimi jej pieknymi kolorami.
    Jesienna Emma pozdrawia. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest nas więcej , lubiących jesień. Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Ja z tych, co raczej za jesienią nie tęskni. Działka wciąż rządzi. Czekam na kolejne fotki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki nawet mam ale mało efektowne, pokażę oczywiście ale jak już będzie jakiś sensowny efekt widać. Wiem ,że za jesienią nie przepadasz . Buziaki!

      Usuń