babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 11 sierpnia 2023

11.08.2023 Przedweekendowy piątek

 i to mnie cieszyyyyyyyyyyyyy!!!!!  No, prawie ; a prawie to wiecie ... No bo teoretycznie 4 dni wolne . Diabeł jednak tkwi w szczegółach. Mimo wszystko mam obowiązki a poza  tym mamy awarie u klienta a sprzęt dojedzie w poniedziałek. No i trzeba odebrać z bazy kurierskiej i dowieźć do firmy , a któryś z chłopaków musi sprzęt oprogramować i dostarczyć klientce. No... i to tyle w kwestii długiego weekendu. Ale działki i tak nie odpuszczę. 

A poza tym przyszła moja torebka . Jest bardzo porządna . Dwudziestu sześciu lat raczej nie pożyje, ale i tak jest bardzo dobrze uszyta ,ma kilka dodatkowych kieszonek z zapięciem , jest dość duża i starannie wykończona . I z tych co do wszystkiego pasują , Postaram się pokazać na fotce . Sprawdzi się i do kurtek i do bardziej eleganckich ciuszków. 

Udanego weekendu życzę. 

2 komentarze:

  1. A ja weekendu jaki sobie zaplanowałaś. Bez niespodzianek. Buziaki
    Torebki bardzom ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie wyszło jak zaplanowałam , a przynajmniej nie od razu wyszło - jak to u mnie. Zawsze coś do góry nogami wywrócone.

      Usuń