babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 12 sierpnia 2023

12.08.2023 Dzień ...

 do dupy. Przynajmniej postarała sie o to moja mamuśka. Nic mi już po wizycie u niej nie szło jak trzeba . Na działkę pojechaliśmy ale dość późno. Małżonek skosił trawę, ja w tym czasie zebrałam opadłe jabłka i wypieliłam warzywnik a po obiedzie czyli kiełbaskach z grilla i kawie ścięliśmy kolejnych kilka tui. Paskudna robota , ale te największe mamy z głowy. Zostały takie mniej rozrośnięte przy płocie. Z tymi pójdzie szybciej. Jutro muszę oberwać fasolkę i jabłka, które jeszcze nie pospadały inaczej się poobijają i nie wiele z nich będzie. A co więcej ? Zobaczymy... 

Na razie muszę odpocząć , od tej roboty rozbolały mnie plecy . 

2 komentarze:

  1. Odpoczynek najważniejszy. Odwdzięczy się z nawiązką. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś faktycznie odpoczywałam . Niemal cały dzień. Odbuziakowuję

    OdpowiedzUsuń