babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 19 września 2022

19.09.2022 Jesienny klimacik

 wprowadziłam w domu. Przy okazji przerzucania letnich ciuchów na górne półki wyjęłam kilka dekoracji jesiennych i ustawiłam jak popadło. Poprawię w sobotę lub niedziele jak będzie więcej czasu ale i tak jest dużo przyjemniej w domu . Tak poza tym dzień tak zwyczajny , że aż nudny . I jak zwykle zdążyłam się wkurzyć na klienta ale to nic szczególnego w naszej rzeczywistości.  

Mamy w końcu informacje o nowym ogrzewaniu. Przyłącze gazowe zrobią nam w połowie października a grzać zaczną od 30 października. Mnie tam nie robi , nie przepadam za nadmiarem ciepła , wytrzymam . Mój małżonek też ale  co na to sąsiedzi ? Zwykle sezon grzewczy zaczynaliśmy przy temperaturach +20 . 

6 komentarzy:

  1. Przez wiele lat wyjeżdżałam we wrześniu na wakacje i po powrocie o tej właśnie porze już był sezon grzewczy. A w tym roku jeszcze nie odpaliłam c.o. I nie marznę, a w kuchni okno cały czas otwarte (żeby koty wchodziły:) Tak myślę, że przy obecnych temperaturach włączę piec w październiku, może nie pod koniec, a raczej w połowie. Chyba aura nam sprzyja, co przy obecnych cenach opału jest istotne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak robiła ale mieszkam w bloku , we wspólnocie i choć z racji metrażu mieszkania mamy procentowo większą siłę głosu niż pozostali, to jednak w kwestii grzania jesteśmy jedyni , którym niższe temperatury nie wadzą i nas przegłosowują.

      Usuń
  2. U mnie włączyły się dwa na pięć grzejników. Podobno jeszcze nie wszystkie piony działają, bo dzwoniłam do administracji. rano w drugiej części mieszkania jest chłodno, a ja z tych, co lubią ciepło. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu wystarczy odpowietrzyć grzejniki ?

      Usuń
  3. Póki co, nie ogrzewam. W ciągu dnia jest jako tako, ale na noc mam 17-18 stopni. Okazało się jednak, że ta temperatura dobrze mi robi na sen. A sen to zdrowie. Mam zatem zamiar rozpocząć sezon dopiero między 10-15 października. Co faktycznie będzie-tego nie wie nikt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie jest jakoś bardzo zimno więc faktycznie nie ma potrzeby grzać . Czas pokaże jak to będzie.

      Usuń