babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 21 sierpnia 2022

21.08.2022 Wreszcie jest czym oddychać

 Trochę się ochłodziło , zawiał wiatr i nawet trochę popadało. No i słońce dziś nie świeci. I bardzo dobrze. Wreszcie oddech od upału. Ja jak zwykle wstałam wcześnie , bo tak mam, wyspana jak należy, ale mój małżonek odsypiał. I to tak skutecznie, że obudził się dopiero po 11.00. Nie przeszkadzałam mu , widocznie mu to było potrzebne.  Dzień sobie upływa na kompletnym lenistwie. Kręcimy sie po domu  bez celu, czytamy, oglądamy ulubione programy i tak cały dzień.  Mnie pasuje. Młodszy syn przywiózł nam parapety wewnętrzne  do naszego PDzO . Kolega, który ma stolarnie był mu winien przysługę więc mu w rewanżu za pomoc  zrobił. Porządne , dębowe. W mieszkaniu takich porządnych nie mamy , bo tylko z płyty laminowanej imitującej drewno bukowe. Kiedy wymienialiśmy okna innych nie było , a jak się pokazywały były niebotycznie drogie. Sprawdzają się , ale do tych , które dostaliśmy bardzo im daleko. 

5 komentarzy:

  1. I taka niedziela też się przyda. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o mnie chodzi to nie potrzeba mi ostatnio innych.

      Usuń
  2. Moja niedziela zakończyła się X Nocami
    Operetkowymi orkiestry filharmonii Bydgoskiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooooo! Aż pozazdrościłam . A jaki repertuar tym razem?

      Usuń
  3. Składanki! Ale wszystko jak najbardziej do słuchania i śpiewania!

    OdpowiedzUsuń