babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 4 maja 2022

4.05.2022 Wieści z frontu robót budowlanych

 Co tam będę się produkować . Pokażę : 

Opalikowane zostało wczoraj , dziś o 8.30 plac budowy wyglądał tak :


O godzinie 11.00z minutami już tak: 


A o 14.30( fotki robiłam później)  tak : wykopane, uzbrojone (to te ajzole, które skręcaliśmy w weekend)  , przygotowane do lania ławy , co nastąpi jutro około 9.00. 



W sobotę zaczną murować fundament , a nasz majster przewiduje, że postawi chatkę w ciągu 2 tygodni. A ja mu wierzę , bo miałam okazję widzieć go w akcji i nie na naszej działce a przy budowie domu syna.  I tak oto nasza altanka nabiera kształtów .

A to moja ostatnia działalność robótkowa . Przedstawiam BB-8 - bohatera Gwiezdnych Wojen . W końcu zapamiętałam jak ma na imię 








4 komentarze:

  1. Ależ się u Ciebie dzieje, praca wre. Kibicuję budowie i bardzo ciekawa jestem efektu końcowego :)) Zapisałam sobie tytuł lektury, którą czytasz i poszukam. W obecnych, trudnych czasach, lubię czytać takie lekkie i słodkie historie. Więc książka na obecny czas, jak najbardziej dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę oczywiście i kolejne etapy i efekty końcowe, Mam już parę fajnych pomysłów na wykończenie , ale wszystko po kolei. Lektura taka na relaks , ja akurat nie przepadam za nadmiarem słodyczy w książkach , ale dobrze mi się czytało.

      Usuń
  2. Stworek super, a front robót widać jak na dłoni. Czekam na systematyczne sprawozdania. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą , będą . Podoba mi się taka robota , bo od razu coś widać.

      Usuń