babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 kwietnia 2022

3.04.2022 I takie tam drobne sprawy

 Nic szczególnego .Weekend pracowity . Wysprzątałam kuchnię i tym sposobem mam porządki świąteczne załatwione. Reszta na bieżąco. Nie spieszyłam się . Starczyło czasu na wypicie kawy i nawet na krótką popołudniową drzemkę. Mężuś powywoził na złom jakieś graty z garażu i pojechał kupić owoce . Ostatnio jemy je zamiast słodkości. Jak dla mnie to lepiej , dla niego też. Dzisiaj na luziku. Niby nic takiego nie robiłam , ale udało mi się porobótkować . Zmajstrowałam dwa nowe pojemniki na przyprawy i zaczęła kolejne pudełko - osłonę na doniczki . Teraz wszystko schnie. W tygodniu będe dopracowywać. Uszykowałam też sobie poduszki do uszycia. Nie chciało mi się rozkładać maszyny do szycia , ale i tak muszę się za to zabrać , bo wzór świąteczny więc już pora. Ustawiłam też kilka dekoracji wiosennych , choć z umiarem . Może jeszcze coś dołożę . Tydzień zapowiada się dość intensywny więc póki mogę zamierzam się jeszcze cieszyć nicnierobieniem. 

4 komentarze:

  1. Sporo tego się uzbierało. I świątecznie coraz bliżej. Żeby jeszcze wiosna się opamiętała bo coś się leni. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale jakoś sprawnie mi szło. Wiosna jest tyle, że się na razie nie ujawnia .

      Usuń
  2. Pracowity i efektywny dzień :) Zaciekawiły mnie pojemniczki,które zrobiłaś. Mam nadzieję, że pokażesz ? :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze muszę je dopracować . Technika decoupage jest prosta ale wymaga czasu. Pokażę oczywiście jak będą gotowe. Zrobiłam je z puszek po herbacie .

      Usuń