babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 3 października 2020

3.10.2020 Remont w toku

 Trzy ściany wyprostowane , została ta z oknem , niestety w najgorszym stanie i sufit  . I jeszcze niewielka przeróbka instalacji , a potem sprzątanie i ta fajniejsza część remontu. Ale to jeszcze trochę . Nabiegałam się dzisiaj , bo to i w domu trzeba było chłopakom pomóc i obiad i na mieście miałam to i owo do załatwienia ... Tak czy inaczej prace remontowe na dobrej drodze. Wybrałam już farby i od razu kazałam dorobić . Jednak . Bo najpierw myślałam o gotowych , ale to jednak nie to. Myślę jak się zabrać do mebli. Na pewno część wyleci . Chłopaki mnie podkręcili na zmiany . Zostaną dwa regały , trzy pozostałe wylatują . Zastąpi je modułowa szafa z ikei , która można dowolnie rozbudowywać. Pozostałe dwa regały odmaluję i każę dociąć nowe blaty do biurek . Mężuś pokoiku nie pozna, ale to mu dobrze zrobi. Bedzie musiał trochę ten swój majdan przerzedzić . 

No i to by było tyle na dziś . Za wiele to się dziś nie działo poza tym placem budowy . A robota jak robota:na tym etapie Żmudna i   brudna .

4 komentarze:

  1. Życzę, aby wykańczanie wnętrz było zabawą! Niech Małż zdumieje z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym , jak go znam jednak to będzie marudził , że mu trzy zbędne regały wystawiłam za drzwi , albo,że sie w nowej szafie nie pomieści.

      Usuń
  2. No już widzę zachwyt Mezusia. Chociaż z panami to bywa różnie. I wuglada na to ze nadrobilam wszystko co u Ciebie. Do jutra. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej, Na zachwyty nie liczę , no , chyba ,że zdążę przez telefon wmówić , że to jego pomysł.

      Usuń