babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 24 sierpnia 2018

24.08.2018 Smartfon - zombi i inne takie sprawy babusine

Znacie ten typ? oczy wlepione w ekran smartfona , na uszach słuchawki ; nie widzi , nie słyszy , idzie... wprost pod maskę półtoratonowego auta . W drodze z pracy do domu zaliczyłam dziś takich trzy sztuki. Po mieście nigdy nie jeździłam szybko, ale od jakiegoś czasu jeżdżę na granicy możliwości mojego samochodu . Inaczej miałabym już paru takich na sumieniu. Dobrze, że mam solidne i sprawne hamulce.  A tak poza tym , od kilku lat parędziesiąt metrów po wyjeździe z parkingu mijam rowerzystę ( chyba mieszka gdzieś w pobliżu) . Jeszcze w ubiegłym roku jeździł z laptopem w koszu na kierownicy , jakimś chlebakiem przewieszonym przez ramię , jedną reką trzymając kierownicę ( jesienią i zimą w długim płaszczu) drugą smartfona i piszącego sms-y . Od kilku tygodni widzę go jeźdżącego na rowerze obwieszonym dwoma jukami i koszykiem na tylnym kole, koszykiem na kierownicy i dwoma smartfonami , piszącego sms-y raz na jednym , raz na drugim i w słuchawkach na uszach . Ciekawe jak się to dla niego skończy. .. 
      W pracy wciąż mam mnóstwo drobnych ale czasochłonnych spraw do ogarnięcia . przyznać się muszę , że dziś szło mi nie źle. Dużo popchnęłam. Źle się dzieje w gospodarce wbrew całej tej propagandzie sukcesu , którą szerzy rząd i niestety również komercyjne media . Twierdze tak dlatego,że zaczynają się kłopoty z dostawami i opóźnienia w płatnościach.  Za trochę się sprawa rypnie jak to kiedyś się mówiło. 
      
Jutro wyprawa z naszymi wnuczkami .Mam nadzieję ,że nie będzie padało , a zapowiadają . U nas raczej nie będzie , ale to już takie miejsce ; wszędzie wkoło opady a u nas , co najwyżej poudaje przez parę minut.

2 komentarze:

  1. No tak na takich trzeba uważać. Nie dość ze dla siebie stwarza niebezpieczeństwo to jeszcze naraża innych. Udanej soboty. Ja jutro kończe pakowanie główne. I też nie wiem jak to wszystko poukładać. Pocieszam się że my mamy wprawę a co mają powiedzieć ci co tu 2 lata bez przerwy mieszkali. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przy takim tempie przeprowadzek to na pewno macie wprawę , a inni najwyraźniej wiele się tym nie przejmują , przynajmniej tak wnioskuję z Twoich opisów . Miłej niedzieli życzę

      Usuń