babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 10 marca 2024

10.03.2024 Mamy to!

 Firanki zawiesiłam jak miałam w planach, obszyłam obrus na  świąteczny stół i nowe firanki do salonu. Już wiszą na oknach i cieszą oko. W ogóle sporo zrobiłam, choć nie planowałam, bo jeszcze wyprasowałam i poukładałam w swojej szafie. Znów wypadałoby trochę ją przetrzepać i zmniejszyć stan posiadania , ale jakoś nie mogę się zmobilizować.  Za to po obiedzie usiadłam sobie spokojnie i czytałam, jak się sprężę to może nawet dziś skończę ale nie mam presji . Posiałam też rzeżuchę . Po ogródkach kwitnie już forsycja  i wiosenne kwiatki .No i to by było na tyle. Niedziela na luzie , no prawie. Spokojnego tygodnia !

4 komentarze:

  1. Po ostatnich przejściach wypoczynek ci się należy. A jak znam życie to i tak przyspieszysz przed świętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyśpieszę , jakoś tak samo wychodzi , ale z Wielkanocą jest łatwiej , bo dzielimy się pracą z synowymi.

      Usuń
  2. Myślę, że te domowe nowości i odpoczynek nastroiły Cię dobrze na nowy tydzień. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, tylko te sprawozdania mnie wkurzają ale nie mam wyjścia , muszę ogarnąć.

      Usuń