babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 4 lipca 2023

4.07.2023 Jakoś się kula

 po woli sprawy ogarniamy. Jeszcze jakiś tydzień , może dwa ... Mózg mam wyprany jak akolici rządzącej ekipy , zmęczona jestem niemożliwie ale już wiem ,że opanujemy ten jubel. Na razie nie mam wciąż "głowy " do pisania. Staram się jakoś odreagować na spacerach i trochę czytając ale słabo mi to idzie. Jest i dobra wiadomość; po półrocznym przestoju mamy kilka solidnych zleceń.  Trzymajcie się kochani , obiecałam ,że wrócę , jeszcze nie dziś ani jutro ale już wkrótce. 

4 komentarze:

  1. I to jest dobra a nawet bardzo dobra wiadomość. Całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , oby szybko doszło do skutku i szybko dało się to wykonać.

      Usuń
  2. I oby było więcej!
    Ciut mnie nie było,bo gości trzeba dopieścić! Ale podglądałam. Bo czemu nie?
    Serdeczności ślę!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wesoło było i jest nadal , ale idzie w lepszą stronę.

      Usuń