babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 3 lutego 2022

3.02.2022 Jeszcze jutro

i znów weekend . Jak to miło. Plany na weekend mamy działkowe. Trzeba zajrzeć , sprawdzić rury od wody, czy nie rozsadził mróz . Wodę zakręcali w październiku , kran został otwarty ale nigdy nic nie wiadomo. A co więcej ? Się zobaczy ...  Dzień minął na przekładaniu papierków . Dosłownie; szykowałyśmy papiery dla księgowej . Jutro opiszę faktury i  w poniedziałek zawiozę. 

Wyjazd na Kaszuby w weekend na Boże Ciało przyklepany . Rozmówiłam się dziś z włascicielem ośrodka . Domki będą na nas czekać. A ja będę czekać na wyjazd. 

Przyjechały moje zamówione ciuszki . Nic szczególnego , biała bluzka , dżinsy i torebka- worek . Białej bluzki nie mam od lat , dżinsy te co mam już mi się sypią , a poza tym zawadziłam o jakiś drut kiedy chodziliśmy po plaży w trakcie wyjazdu do Jarosławca i pozaciągałam. Co prawda im bardziej dziurawe tym modniejsze, ale widać , że już długo nie pociągną. Czas na zmianę . A torebka przy okazji - taka do pracy na późna wiosnę i lato. Skorzystałam z wyprzedaży , a co. 

A poza tym : czyżby już wiosna nadchodziła? W moim przybiurowym ogródku wypuściły żonkile . I mają już dobre 10cm . 

4 komentarze:

  1. Czekam na fotki
    A wiosna nadchodzi. Wreszcie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki będą , ale jak to u mnie , jak znajdę chwilę żeby porobić przy dziennym świetle.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak skaczesz to znaczy wszystko poszło dobrze . Od kilku dni się zastanawiam , czy już jesteś w domu i jak poszło . Odezwę się na dniach.

      Usuń