babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 1 lutego 2022

1.02.2022 Luty - obuj dobre buty

 jak lubiła powtarzać to przysłowie moja babcia o tej porze roku . I w tym roku się sprawdza. Za oknami szaleje śnieżyca. Pada tak, że aż nam tv przestało działać , bo antenę śnieg przysypał i zakłócił odbiór z satelity. Mnie tam nie przeszkadza ; zima jest to musi padać śnieg.  

Wyjaśniła się sprawa niedzielnej interwencji strażackiej po drugiej stronie ulicy ; wichura zerwała poszycie z dachu. Odwiedził nas dziś strażak w sprawach służbowych to przy okazji podpytałam. Wyszło , że jestem ciekawska , ale co mi tam ; kto pyta ten wie. 

Tak poza tym dzień minął dość spokojnie , bez nadmiernego pospiechu ale zajęć nie brakowało. W domu też spokojnie . Noszę się z zamiarem solidnego przetrzepania szaf , ale na razie na zamiarach się kończy. Jakoś nie mam na razie zapału do takiego zajęcia. Może w sobotę jak będę miała więcej czasu w ciągu dnia... 

I na koniec kilka fotek. Obiecałam przecież pochwalić się zakupami i włóczkowym stworkiem .





 To coś to niby miał być pancernik, który się chowa w skorupie . Nie wiem co z tego wyszło , bo na pancernika to on mi nie wygląda , ale wnusia orzekła, że jest słodziak .

I nasze łupy z wyprzedaży - dla małżonka :



Jest jeszcze kurtka , ale wygląda jak każda inna zimowa , choć jakościowo jest bardzo porządna i tylko tym się wyróżnia

I mój zakup - czyli buty . Jak pisałam , wyglądają na ciężkie ale są super wygodne i miękkie



2 komentarze:

  1. Stworek uroczy. Zakupy udane. Buty najmodniejsze. Podobają mi się. A ciekawość, to pierwszy stopień do wiedzy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne , że się stwór wnusi podoba. Wczoraj zrobiłam zakupy dla siebie, trochę z myślą o wiośnie. Mam nadzieję , że też będą udane , jutro do mnie dojadą to się okaże. Odbuziakowuję.

      Usuń