babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 31 stycznia 2022

31.01.2022 Jeden miesiąc

 mamy z głowy . Nie był za ciekawy , a następne też nie lepiej się zapowiadają . Pocieszające jest , że będzie wystawa kamieni w marcu . Tylko czy na pewno będzie ? Przynajmniej jest zapowiedź . Bardzo bym się ucieszyła. Na razie to mam problem z dostawami. nikt nic nie ma i nie wiadomo kiedy będzie miał. Zbieramy z synową fanty na loterię .  Szkoła wnuczka organizuje doroczną zabawę . Jak zawsze będzie loteria , a dochód pójdzie na potrzeby szkoły. Oczywiście dołożyliśmy jako firma. Dołożyła też nasza konsultantka z Avonu i kolega od którego kupujemy sprzęt. Zwykle miałam jakieś książki, które kupowałam od fundacji trudniącej się zakupem sprzętu rehabilitacyjnego dla dzieci . Niestety zakazano im sprzedaży książek. Można jedynie wpłacać kasę na konto fundacji i tym sposobem źródełko na wsparcie loterii mi się urwało . Zwykle były zestawy , nie zawsze mi odpowiadały tematami , ale robiłam z nich taki właśnie użytek; przekazywałam na aukcję do szkoły. 

W domu przywróciliśmy porządek rzeczy . Posprzątane po imprezach , dekoracje zimowe schowane , zostały jeszcze tylko poduszki z zimowymi widoczkami i na razie do Wielkanocy nic się u nas dziać nie będzie . Teraz  my będziemy chodzić w gości. Teraz mogę się zając czytaniem i robótkami. 

4 komentarze:

  1. Książki, robótki i goszczenie się, gdy kto inny szykuje jedzenie - oto przepis na mile spędzony czas;) Popieram!:)
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie już by mi to wystarczyło do szczęścia. I jeszcze muzyczka w tle i latem ogródek.

      Usuń
  2. Ja też popieram. Takie miłe spędzanie czasu wcale do częstych zwłaszcza w tych czasach nie należy. Korzystaj. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku na pewno nie - raczej to rzadkie zjawisko. Czas się jednak zacząć przyzwyczajać . Przecież od roku emerytką jestem. A tak serio , to jak wyżej. Już by mi to do życia wystarczyło, napracowałam się nie mało.

      Usuń