babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 10 lutego 2022

10.02.2022 Chyba ma się na wiosnę.

 Skorzystałam z małego ruchu po południu i słońca i wsypałam się do przybiurowego ogródka robić pozimowe porządki . Zima co prawda jeszcze jest , ale trawniczki wyglądają marnie , całe w starych liściach i starym zielsku. Jak się zabrałam to uporządkowałam więcej niż połowę . jeśli jutro aura dopisze,  to zabiorę się się za resztę. Przy okazji odkrycie zrobiłam , bo wiosenne kwiatki już wypuściły i to dobre 5 cm. Nie wiem czy dobrze zrobiłam wyrzucając to całe zielsko , bo jak tak znów przymrozi to mogą zmarznąć . Może jednak dadzą radę . A, i jeszcze prawie codziennie widuję klucze ptactwa .To chyba do wiosny już blisko , co - nie ? 

Tak poza tym zgadałam się z synową . Wyrzucała do kontenera na odzież co stoi  w pobliżu naszego biura worek ze starymi ciuchami i mi powiedziała , że te porządniejsze ciuchy oddaje na tę akcję a to co się nie nadaje wrzuca do pojemnika. Jej koleżanka pracuje w jakiejś organizacji charytatywnej. Od czasu do czasu zbierają używane ciuchy, pościel , małe agd itp . potem to sprzedają na aukcjach i z tego finansują sprzęt rehabilitacyjny dla dzieci. No i mnie olśniło; też oddam swoje , co ostatnio porządkowałam. Przynajmniej się nie zmarnuje. Tylko musze się pośpieszyć , bo zbierają do soboty . 

Czytam już ostatni tom "Czarownicy" . Jak skończę przystąpię do robótkowania. 

2 komentarze:

  1. Ja też twierdzę, że wiosna ta prawdziwa już niedługo. Jutro pokażę, co kwitnie w Ascoli.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam tę kwitnącą Ascoli na fotkach. Wiosna u Was już całą parą .

      Usuń