babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 14 stycznia 2022

14.01.2022 Od weekedu do weekendu

 tak sobie ostatnio żyję i nie zamierzam na razie tego zmieniać . Dziś miałam dość intensywny dzień , ale parę spraw ogarnęłam . Najważniejsze przerejestrowałam auta wykupione z leasingu . Zostało mi zrobić cesję ubezpieczenia i będzie sprawa zakończona . Pojęcia nie mam jak się za te ubezpieczenia zabrać ...  W każdym razie tydzień jakoś minął , jak na połowę stycznia dość ospale. Po obiedzie wybraliśmy się na zakupy . Nic specjalnego ; uzupełniłam środki czystości i zrobiłam zakupy dla matki , to co brakowało dla nas i zapas kawy do biura. Jutro tylko świeże pieczywo i będe miała zakupy z głowy. 

Ciągnie mnie już do robótek , zwłaszcza, że obiecałam zrobić wnusi stwora z filmu , pora się za to zabrać., no i za produkcję kwadracików na pledy.  Plany na weekend skromne tym razem ; zlikwidowanie choinki i cotygodniowe ogarnięcie najpilniejszych spraw i muszę się w końcu zmobilizować i wstawić na aukcję WOŚP moją włóczkową,  króliczą hordę. Może ktoś przygarnie , a orkiestra parę złotych więcej zapisze na koncie.  Dam radę . No i wieczorem opowiem znów o życiu kamieni . 

Podjadamy okolicznościowe cukierki włoskie , są pyszne . 

2 komentarze:

  1. Cieszę się że cukierki confetti smakują.
    Ja też od weekendu do weekendu mimo, że nie pracuję. Taki kalendarzowy zakres czynności.
    Pisz o kamieniach i wykorzystaj wolne dni. Zawsze się przydadzą choć dwa. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wykorzystałam pożytecznie ale też na luzie.

      Usuń