babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 30 listopada 2021

30.11.2021 Tak jak by Andrzejki

 dzisiaj. Zupełnie o tym zapomniałam . Zresztą , prawie środek tygodnia ,dzień pracy ,  nie ma czasu na zabawy . No i mamy ostatnie zadania w tym roku i w perspektywie następny . Mamy wierzyć ,ze będzie lepszy ?  No, nie wiem... Na razie staram się skupić na pracy i sprawach świątecznych . Dalej nie ma sensu wybiegać i planować . Po prostu się nie da. 

No to skoro mowa o świętach , mam już wszystko. Ciemnozielony sznurek też. Kupiłam dziś w pasmanterii , tej zaprzyjaźnionej.  Jutro- pojutrze dojadą świąteczne materiały. Będę szyć obrusy świąteczne , a może cos jeszcze ? Jakieś poduszki ? Ze świątecznych spraw to zamówiłam zapas wina. Jak zwykle do podziału z rodzinką. 

Pogoda taka jesienno-zimowa ; trochę pada deszcz, trochę śnieg i wieje . Nie zbyt przyjemnie , ale spacerki konsekwentnie zaliczamy. No  i ciemno coraz bardziej . Nie przeszkadza mi po południu , ale wstawać po ciemku nie lubię . 

6 komentarzy:

  1. A dziś uświadomiłam sobie, że moja Córka skończyła 47 lat.
    Jaka ja stara matka jestem! O!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze życzenia dla Córki . Stara ? Nieee, ważne,że duch u Ciebie młody i wyrywa się wciąż do przodu. Buziaki!

      Usuń
  2. Ciemno - zielony poprawnie ciemnozielony; po jutrze poprawnie pojutrze; Nie zbyt poprawnie niezbyt,sorry, ale trochę razi,pozdrawiam ,CZYTELNICZKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację , ale ja to wiem , że pisząc na komputerze robię błędy. Co innego gdy piszę ręcznie. Będzie mi miło jeśli następnym razem podpiszesz się nickiem lub imieniem .

      Usuń
    2. Rok się kończy a z nim sprawy do dokończenia. I to jest normalność. Jak i Twoje przygotowania do Świąt. W tym porypanym świecie tworzymy oazy normalności. Dla siebie i bliskich. Usciski

      Usuń
  3. To prawda , inaczej trudno byłoby przetrwać w tym porypanym świecie.

    OdpowiedzUsuń