babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 października 2021

3.10.2021 Coś jesiennego

 Nie mam dziś nastroju do pisania . Różne rzeczy się na to składają , a wszystko razem nie jest wesołe , ale mniejsza o to.  Zamiast tego trochę jesiennego uroku  na załączonych obrazkach . 

Na tym podwórku poniżej bawiłam się z gromadą dzieciaków z okolicznych bloków , ale wtedy jakieś 50 lat temu nie mieliśmy tego ładnego placu zabaw . W tym miejscy był sad pełen dorodnych jabłek i gruszek . Dziś teren jest zagospodarowany i obsadzony taką piękną zielenią , o tej porze roku oplecioną czerwonymi pnączami winobluszczu 




I znane już z wcześniejszych fotek  kąciki w moim domu , w nowej jesiennej szacie 












Udanego tygodnia !




4 komentarze:

  1. Jeszcze parę lat temu, nie wyobrażałam sobie nie robienia dekoracji w czasie zmieniających się pór roku! A teraz? Nie chce mi się zupełnie. Podziwiam je między innymi u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi trochę ostatnio piórka opadają w tym względzie , ale jakoś tak się człowiek lepiej czuje , jak ma na widoku coś co oko cieszy . Dziękuję za dobre słowo.

      Usuń
  2. Przepięknie i na fotkach i w kącikach. Wylazi z Ciebie ta artystyczna dusza wszystkimi porami roku.
    Oby ten tydzień był lepszy. Przytulam

    OdpowiedzUsuń