babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 26 sierpnia 2021

26.08.2021 Z nudów

to ja nie umrę na pewno.  Kablówka ogarnięta , matka zadowolona , bo jej ulubiony serial będzie , nawet obsługę pilotów obczaiła . No i myślałam ,że na jakiś czas spokój , ale nie . Po południu a piać od nowa zadyma . Umierająca , a jakże . Wkurzyłam się , ale co było robić ; zawiozłam na sor. Nie wiem do końca co jej tam wyszło, niby jakieś enzymy sercowe lekko podwyższone  ,( a może za często tam ląduje) , bo ją zostawili w szpitalu na 4 dni. No... Zawiozłam jej parę rzeczy , a jutro wpadam do chaty zaprowadzić porządek . I zamierzam to zrobić po swojemu. Żaden zbędny klunkier się nie uchowa. Już ja się o to postaram. 

Starsza młodzież szaleje z remontem mieszkania , młodsza na budowie . Dzisiaj połączyli siły i zajęli się mieszkaniem . Zdziwiłam się , bo nie powiedzieli, że kuchnię na sypialnię przerabiają ,myśleliśmy, że tylko łazienkę . Dowiedzieliśmy się przypadkiem. 

Szwagroska dwa dni temu nogę złamała w kostce . Dość paskudna sprawa w takim miejscu. Odwiedziliśmy ją dzisiaj , bo prosiła ,żeby jej jakiś placek kupić , więc zawieźliśmy a przy okazji chcieliśmy na imprezkę zaprosić. Ale czy ona da radę zejść ze schodów to nie wiem , bo ma wielką ortezę nałożoną i chodzi jedynie po mieszkaniu a i to z balkonikiem.

A tak poza tym to przyklepane. Nasza 40 rocznica ślubu . Zamówiliśmy przyjęcie w restauracji pod miastem . Dla rodzinki i naszych przyjaciół z Poznania, z którymi znamy się ... jakieś 42 lata , może już 43 ? Musiałabym dokładnie policzyć . Trochę z zaskoczenia , ale stwierdziliśmy , że co sobie będziemy żałować . Muszę jeszcze jakiś tort zorganizować i dokupić wina , bo zapas nam się trochę pomniejszył.  Miejsce jest całkiem przyjemne , z wielkim ogrodem , gdzie można pospacerować i placem zabaw dla dzieci . Będzie przyjemnie. I może jakiś weekend nad morzem albo w innym miejscu sobie z tej okazji zorganizujemy ?

Po raz drugi odwołali koncert Dire Straits. Na razie nie ma informacji o nowym terminie. Szkoda. 

4 komentarze:

  1. 40stka ??? Super sprawa! I droga daleka, i wspomnienia! Ech!
    Aż mi się stare oczyska zaszkliły! Bardzo, bardzo Wam sekunduje na dalsze lata!!! A kiedy konkretnie Wam wypada???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to 5 września . Kawał drogi , to prawda.

      Usuń
  2. Ach, co to był..
    będzie za impreza.
    A reszta? Sama wiesz, że u matki lepiej nie będzie. A pobyt w szpitalu dobrze jej psychicznie zrobi.
    Dowartościowuje ją zdrowotnie i będzie miała, co kumom opowiadać z pozycji:
    Jak ja byłam w szpitalu.
    Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam ,że będzie udane to nasze świętowanie . No właśnie, dobrze to określiłaś ; dowartościowuje ją , ciągle wszystkim wmawia, że jest ciężko chora, chociaż nawet kataru od paru lat nie złapała, to teraz przynajmniej nie będzie zmyślać .

      Usuń