babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 6 kwietnia 2021

6.04.2021 Święta przyszły i odeszły do historii

 kolejne . Będą następne i jeszcze wiele po następnych . Jednak pandemia sprawiła, że nie ma teraz na co czekać .  Zwykle po świętach wielkanocnych czekało się na majówkę, potem na weekend na Boże Ciało, a potem na letnie weekendy . Tym razem nie ma na co czekać , bo nikt nie wie co będzie, jak będzie  i kiedy będzie . To jest frustrujące... Nie lubię takie stanu zawieszenia . Moim facetom zupełnie to nie przeszkadza , a ja tego nie rozumiem . I mężuś i chłopaki żyją jak gdyby nigdy nic. Pewnie tak łatwiej . Niech im będzie . 

Dziś już normalnie, trzeba było od razu wziąć się do roboty. Ja miałam jej sporo od wczesnych godzin rannych . Zresztą tak lubię . Wolę pracować od rana , a najlepiej jak nikogo nie ma . Mogę sie skupić i praca idzie mi szybko.  I tak było dzisiaj .   W domu na razie sobie odpuściłam poświąteczne ogarnianie . Nie chce mi się , jakieś świętowanie też mi się należy. Jutro też się za to nie zabiorę , bo musze zajrzeć do matki. Najprędzej zabiorę się za porządki poświąteczne  w czwartek. 

Powiało chłodem . Rano odgarniałam śnieg z auta . Moim kwiatkom i truskawkom jednak nie zaszkodził. Mają się dobrze . 

6 komentarzy:

  1. Piszesz, że im łatwiej. To Ty chcesz trudniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bo czegoś nie zajarzyłam , przecież ja nie napisałam ,że chcę żeby było trudniej. Napisałam tylko, że oni się nie przejmują i przez to jest im łatwiej a to różnica.

      Usuń
  2. Każdy inaczej przeżywa stresujace sytuacje! Czasem tzw.wisielczy humor pomaga!
    Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wisielczy humor , to ja ostatnio mam w nadmiarze ostatnio, ale co robić , trzeba przetrzymać

      Usuń
  3. Dobrze chociaż, że u Ciebie nie ma problemów z praca. Branża bez której nie istniejemy. A mężczyźni zawsze inaczej podchodzą do wszystkiego. My lubimy mieć kontrolę nad czasem, a oni nie muszą. Ja tez jeszcze nie ogarniam poświątecznych dekoracji. Zawsze tydzień po stoją. I niech stoją. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , jeśli chodzi o pracę, to akurat nam jej nie brakuje; paradoksalnie pandemia nam w tym pomogła, praca zdalna i nauka wymusiła pewne standardy , a my mamy wiedze i doświadczenie jak to ogarniać . No to się robi .

      Usuń