babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 8 kwietnia 2021

8.04.2021 Szara rzeczywistość

 Praca , rachunki , ogarnianie spraw domowych , takie tam...  Ani to ciekawe, ani porywające . Powiedziałabym ,że to nawet dość nudne. 

   Dostałam  dziś emeryturę . I się zdziwiłam , bo dostałam też tak zwaną "trzynastkę" . Szok ! Bo na emeryturze jestem od dwóch miesięcy . Ale na pis i tak głosować nie będę , nawet gdyby mi co miesiąc dodatkową  wypłacali.  

   Nadal zimno i wiosna taka bardziej listopadowa . Obawiam się o moje roślinki w ogródku przybiurowym . Na razie dają radę , ale jak te przymrozki dłużej potrwają to nie wiadomo .  A poza tym wkurzają mnie już te grube ciuchy . Już bym chciała włożyć cos lekkiego . 

6 komentarzy:

  1. Każda kasa się przydaje, ale żeby przez to głosować na pis - nigdy!!!
    Też już tęsknię za ciepłem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , ze tak , ja na razie odkładam . Mam ten komfort, że nadal pracuję więc się coś na czarną godzinę uzbiera .

      Usuń
  2. Od lat dostaję tą pisową jałmużnę, ale za żadne skarby mnie nie kupią! Tylko autko się cieszy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie odkładam , bo z firmą się nie rozstałam . Może za rok powstanie za to nowa altana na naszym rodos.

      Usuń
  3. Ja też dostaję ale to żadna łaska za lata pracy. Wydaję na to co pilne. Niestety. A wiosna powoli się ogarnia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , żadna łaska a dodatkowy grosz się przyda.

      Usuń