babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 7 sierpnia 2018

7.08.2018 Nostalgia

tak ładnie nazywa się seria sprzętów produkowana przez zakłady w Olkuszu . A ja własnie nabyłam dwa takie sprzęty ; imbryczek do herbaty i dzbanek do kawy . Nawet w kolorach a la wczesne lata 70-te ubiegłego wieku . Dzbanek jest biały z ciemnoniebieskim nadrukiem i wieczkiem i kremowy imbryczek z czarnym wieczkiem . Miała takie moja babcia ale dzbanek brązowy z czanym wieczkiem i biały z ciemnoniebieskim wieczkiem imbryczek.  Tajemnicza paczka przyjechała do mnie akurat kiedy się zjechała starsza młodzież w drodze z wakacji i majster od mebli. Paczka leżała w przedpokoju a wszyscy ciekawie na nią zerkali. Z powodu zamieszania jednak jej nie rozpakowałam . Dopiero jak się wszyscy porozjeżdżali. Mężuś się za głowę złapał i zaczął dziko śmiać ., że niby co ja takiego wymyśliłam. Noooo , wymyśliłam. Będę w dzbanku gotować kawę zbożową , bo taka gotowana jest pyszna ( jak ktoś lubi kawę z miotły; my lubimy ) a imbryczek ? Na razie posłuży za dekorację , a raz po raz też zaparzę w nim herbatę .Wyglądają bardzo stylowo . Przy okazji się pochwalę nabytkiem , ale później , jak ogarnę cały ten remontowy bałagan.  A już blisko, choć znów z problemami. Na razie nie mam weny do robienia zdjęć ale nadrobię. 
Wnusia z rodzinką wróciła z wakacji . Zachwyceni Kotliną Kłodzką , Sudetami i czeską Pragą jako taką . Nawałem turystów przewalającymi się przez Pragę i cenami już mniej.  Dostaliśmy śliczne kamienie do kolekcji , szklaczki - cukierki i zawieszkę - serduszko. 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie klimatyczne drobiazgi i Olkusz też lubię. Koniecznie się pochwal.:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyzej , będe się chwalić jak ogarnę ten bałagan. Już niedługo.

      Usuń