babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 10 sierpnia 2018

10.08.2018 Gdzie byłam jak mnie nie było

Ano ; na swoim miejscu czyli w mieszkaniu. Odgruzowujemy . Na razie udało się nam wysprzątać pył. Teraz kolej na szczegóły. A nakurzyło się wszędzie . Nawet w szafach i szufladach więc ciąg dalszy jutro. Starsza młodzież przyjechała nam pomóc a i tak było co robić . 
Z innych spraw to auto nadal mam w warsztacie , co mnie wkurza , bo mi akurat teraz potrzebne. 
Młodsza młodzież rusza w poniedziałek nad morze . 

2 komentarze:

  1. Tak z pyłem nie mama żartów. Wszędzie się wciśnie. Porządki będą gruntowne. A potem zasłużony odpoczynek. Odpoczniesz po wszystkim. Tak jak lubisz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby się . Dziś ciąg dalszy zaliczyliśmy .

      Usuń