babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

6.08.2018 No to zacznę od prosby;

Moje miasto pretenduje do tytułu "najbardziej ukwieconego miasta". Można głosować raz na dobę do 22 sierpnia- nie potrzeba się logować , można oddać głos anonimowo . Pomóżcie proszę ; pogłosujcie trochę na moją prowincję . Zdjęcia do obejrzenia i link do oddania głosu pod tym adresem :
https://plebiscyt.inspirowaninatura.pl/wrzesnia/ Z góry dziękuję za wsparcie! 

A tak z innych tematów , to praca nam nie odpuszcza . Nadal walczymy z remontem . O wakacjach możemy w tym roku tylko pomarzyć . Trudno , chociaż przyznaję , że mnie to mocno zdołowało . Przydał by się choć kilkudniowy wyjazd . 
Królik jest niesamowity; biega za mną jak piesek . Kiedy jesteśmy w pracy mieszka w swojej klatce, ale po powrocie go wypuszczamy . Zaczynam się do niego przyzwyczajać . 

Po woli ogarniam poremontowy bałagan , choć jeszcze trochę powalczymy z łazienką . Na środe umówiłam się z hydraulikiem ; wreszcie będzie ciepła woda i jakieś normalne funkcjonowanie .
W sobote przywiozłam z działki kosz jabłek i nieco mniejszy gruszek i teraz mam problem , jak to zagospodarować. , może zresztą nie tyle jak ile kiedy .

4 komentarze: