babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 6 grudnia 2023

6.12.2023 Ekspedycja

 do piwnicy zaliczona . Tym razem naprawdę ekspedycja to była; małżonek zasuwał z drabiną , ja z koszykiem pełnym niepotrzebnych w domu rzeczy do wyniesienia. A z powrotem targaliśmy: mąż drabinę i drewnianą choinkę oraz siatkę z kartonikami pełnymi bombek , ja z koszykiem zapraw i siatką pełną kartonów z bombkami i kartonem bombek na dokładkę. Czeka jeszcze jedna ekspedycja , po stojak do choinki i kolejne przetwory.  Tak poza tym w mieście zapłonęły świąteczne iluminacje . Bardzo się cieszę, że wróciły . Kto wie, może sobie nawet pojedziemy dziś pooglądać ? A na moim ulubionym skwerku nowa instalacja .W sobotę zrobię zdjęcia . No i jarmark świąteczny. Nie wielki , ale jest i robi atmosferę . No i możemy już świętować , kupiłam dziś opłatki a to najważniejsze. Nawet jedną dekorację już zdążyłam zrobić i zimowe kubeczki do herbaty wyjęłam zamiast tych codziennych.  No to wyszedł mi dziś wpis świąteczny , ale skoro dziś Św. Mikołaja , inauguracja sezonu świątecznego to i wpis może być świąteczny. 

4 komentarze:

  1. Znam domy, gdzie już nawet choinka jest ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też . A jak idziemy na wieczorny spacer po osiedlu to choinki już w co drugim oknie.

      Usuń
  2. Rzeczywiście świąteczna ekspedycja. Cóż "coraz bliżej Święta" i zawsze się wkręcamy. Z chęcią czy bez. U Ciebie z chęcią. U mnie z nerwami. Ale do przodu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkręcam się , to prawda. Tak na dobre zaczniemy od 15-tego czyli od pieczenia pierniczków. Buziaki!

      Usuń