babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 17 maja 2023

17.05.2023 Znów

 zaczynam odliczanie do soboty, bo w sobotę , wiecie ; działeczka . Dziś wpadliśmy tam na chwilę zabrać wiertarkę i zostawić potrzebne nam do prac drobiazgi, które kupiliśmy w markecie budowlanym. W tym i nową dziabkę , bo jak wiecie stara żywot zakończyła z pomocą małżonka . Sezon na dziabki nastał, bo w musieliśmy szukać . Narzędzia ogrodnicze w marketach wymiecione. Co do działki to znów nowy pomysł mi do główy wpadł; mianowicie mini fontanna. I mam już koncepcję jak ją zmajstrować . Jedynie nie mam na razie pomysłu jak opróżnić z wody na zimę , żeby nie zamarzła. Ale zanim zrealizuję to jeszcze potrwa więc pewnie coś mi do głowy wpadnie. Roślinki podrosły znacząco.  Coś z nich będzie. 

Ochłodziło się. Po wczorajszych opadach dziś już śladu nie ma . Obawiam się , że znów będzie susza jak to ma miejsce u nas ok dobrych kilku lat. 

Tak poza tym nadal zastój w pracy. Jak długo to potrwa ? Dobre pytanie... 

2 komentarze:

  1. Widzisz jak zaskoczyłaś!!! Teraz będziesz każdą chwilę tam wykorzystywać. Tak to działa. Mini nie mini ale fontanna brzmi dumnie. Calusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szalone pomysły jak już parę razy pisałam ; plaża , fontanna ... Sama jestem ciekawa co mi sie uda . Buziaki!

      Usuń