babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 12 maja 2023

12.05.2023 Zamieszanie

 w firmie zrobiło się nie z tej ziemi. Pół dnia nic a potem wszystko na raz , trzech klientów, na raz , telefony się urywały i jeszcze kurier przyjechał. Za to klientom zebrało się na gotówkę . I wcale nie mało jej dziś zebrałam , co mnie bardzo na duchu podniosło. No i jak zwykle fajne rozmowy z dziećmi naszej profesorki a LO , którzy mimo , że firmę zamknęli i teraz pracują dla innych , zaglądają do nas jeśli mają jakieś tematy z naszej branży. Bardzo ich lubię. Po południu byliśmy na copiątkowych zakupach . W lidlu kupiłam sobie dresową spódniczkę. Od dłuższego czasu takiej szukałam , bo ta co mam kończy życiorys, a na lato nie ma nic wygodniejszego . No i nie kosztowała majątku -  tyle co dwie paczki papierosów. Nasz pracuś przyniósł mi sadzonki pomidorów, własnoręcznie wyhodował z nasion . Trzy posadzę pod biurem , a resztę na działce tylko gdzie  zmieszczę taką ilość? Wciąż mam tylko mały kawałek pod warzywnik. Aktualna cena dzbanka 22,00zł, nadal licytują 4 osoby a ja czekam. 

A jutro działeczka ! I mimo nawału pracy cieszę się jak nie wiem co.  


2 komentarze:

  1. Licytuj śmiało. A pomidory posadź tak jak Włosi. Mniej miejsca zajmują. Wysyłam fotkę mailem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wróciłam z działki, zaraz obejrzę.

    OdpowiedzUsuń