babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 19 października 2022

19.10.2022 Środa minęła

 tydzień w  odwrocie. Ostatnio żyję w trybie "byle do piątku" ale co tam , jutro czwartek więc już perspektywa na weekend. A w weekend wiadomo ; działka w sobotę , a w niedzielę wystawa rolnicza na która nie wiadomo po co chodzimy co roku. Kiedyś te wystawy były jakieś fajniejsze , ale przynajmniej coś się dzieje . 

Dzień pracy mieliśmy pod znakiem papierów. Pisałyśmy i pisałyśmy. Ja faktury i rozliczenie inwestycji, synowa nowe klauzule rodo dla naszego muzeum.  

Tak poza tym przyjechał w końcu mój kominek ! Z dużym opóźnieniem , ale jest! I wiecie co ? Jest piękny !  Mimo drobnego wgniecenia na brzegu , ale pewnie dlatego był przeceniony , bo w transporcie raczej nie mogli go uszkodzić ,  był dokładnie opakowany pianką i zabezpieczony grubą tekturą . Muszę jakieś kamienie polne wykombinować , żeby się nagrzewały i oddawały ciepło. Wypróbujemy w sobotę . Mamy do zrobienia instalacje więc sobie pomieszczenie w środku dogrzejemy. W weekend wrzucę jakieś fotki chatki w jesiennym klimacie i kominka . 

4 komentarze:

  1. A jaki kominek masz? Bo ja elektryczny! Rzadko go używam - raz do roku służy do suszenia grzybów. No i jak ktoś przyjedzie poza sezonem, to nim dogrzewam .
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ,że masz kominek elektryczny i chyba nawet dogrzewałaś , kiedy byliśmy rok temu w maju u Ciecie . Ja kupiłam na biopaliwo , wolnostojący. Wrzucę fotki w weekend i może już zdążę wypróbować to opiszę jak się sprawuje

      Usuń
  2. A ja jestem ciekawa. Zrób zdjęcia. A ja dziś taka no w pięć mi w dziesięć. Idę na płoty. Buziaki

    OdpowiedzUsuń