babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 19 sierpnia 2021

19.08.2021 Zaczęło się

nawet szybciej niż przewidywałam . Dziś już roboty mnóstwo . Pisałam i pisałam . No i jak zwykle pół dnia mi zajęły reklamacje. Firma kurierska "trafiła "nam laptopa . Przyjechał w naddartym opakowaniu , jak wyjęliśmy okazało się , że ma wgniecioną obudowę. Na szczęście okazało się , że działa . Nie mniej reklamować trzeba było , a dogadanie się z firmami to jest większy wyczyn . Ale , kto jak nie ja ... Załatwiłam , teraz trzeba czekać na  procedury . 

Poza tym jak zwykle. W domu nadal daję sobie luz . No i standardowa jazda z matką . Tym razem znów o telewizor. Tym razem jednak coś się stało; ostatnio wiejące wiatry przestawiły antenę. Starszy synalek ogarnął . Działa , ale chyba jej jakąś kablówkę załatwię . 

Zaliczyliśmy też jak zwykle wieczorny spacerek .

4 komentarze:

  1. No cóż! Firma musi działać jak zegarek, to i spraw różnych mnóstwo do ogarnięcia!
    Kiedyś odpoczniesz! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jesień, a z nią powrót do pracy. Po lecie kiedyś trzeba zacząć. Nawet od reklamacji.
    Kołowrotek zaczyna się kręcić. Byle nie za szybko. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacje mi uznali. choć nie wiem jak to dalej się potoczy i czym skończy.

      Usuń