babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 16 lipca 2018

16.07.2018 Letni klimat

zapanował w mieście. Nawet korków dziś nie było. Obleciałam kilka sklepów w mieście . Kupiłam prezent imieninowy dla wnusi , odebrałam kosmetyki od mojej konsultantki i zrobiłam najpotrzebniejsze zakupy. W firmie zaczął się sezon urlopów. Od dziś młodszy synalek . Remont podobno wznawiamy jutro . Ma nowy majster przyjść i zacząć . Oby . Po tej jeździe , nie uwierzę jak nie zobaczę. Bałagan trochę w domu ogarnęliśmy. Łatwiej się poruszać od razu. 
Wreszcie trochę popadało. 

2 komentarze:

  1. U mnie też przeszla ulewa i zaraz lepiej się oddycha. To trzymam kciuki za remont w wykonaniu nowego majstra. Lato w pełni. Ludzie się przemieszczają i miasta pustoszeja. :)**,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opóźnił się trochę , ale w czwartek rusza już na pewno

      Usuń