babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 20 października 2017

20.10.2017 Ile można robić remont na 2m kwadratowych ?

Ano można ! U mnie już drugi tydzień się ciągnie . Ale to z powodów zawodowych . Wciąż są ważniejsze sprawy do załatwienia . Dziś zrobiłam parę poprawek , jutro pomaluję drzwi i potem już tylko wykończenia .  Kłopot mam z tą komodą , bo mi ten srebrny kolor szyki pomieszał . Przyznać jednak muszę ,że jak wyschło , to wygląda zarąbiście . Ślubny nadal nie wie o tym moim pomyśle z drzewkiem i kotami . Na razie wspomniałam tylko ,że trzeba tę komodę jakoś ożywić , bo trochę ciemnawy kolor wyszedł .  Zobaczymy co powie jak zobaczy . Najwyżej powiem ,że to po to , żeby wnusiom się podobało . Jak mowa o wnusiach to uwierzy we wszystko . 
W niedzielę wystawa rolnicza jak co roku. Myślę ,że się wybierzemy . Może kupię coś do biurowego ogródka?  
A poza tym dzień całkiem zwyczajny .   Wieczorami popycham do przodu moją róbotkę . Zostało mi już na prawdę nie wiele. W niedzielę chyba skończę . A potem zabieram się za kapelusik z włoskiego katalogu. 
A za tydzień chciałabym pojechać na groby do babci i dziadka , ale nie wiem czy nam się to uda , bo wciąż coś do roboty i jakieś sprawy do załatwiania.

3 komentarze:

  1. Skrecanie z ciekawosci na tę komode. I na efekt narzutki. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości, jeszcze trochę i pokażę to i owo. Mam też parę fotek z dekoracjami więc będzie jakiś foto-wpis

      Usuń
  2. Miało być "skręca mnie". Ach ten telefon.:)

    OdpowiedzUsuń