babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 20 lipca 2023

20.07.2023 Nieco lepiej

 sytuacja się nam nieco stabilizuje , ale co z tego wyniknie ? To się okaże. Na razie mamy sezon urlopowy więc za wiele się nie dzieje.  Upał nieco złagodniał , nawet chwilę popadało i to dwa razy w ciągu dnia.

 Zmarła nagle nasza znajoma , dyrektorka banku dla którego pracujemy od  ponad 30-tu lat, a stanowisko objęła kilka lat temu . Nie miała jeszcze lat 50-ciu , a ja osobiście rozmawiałam z nią niecałe 2 tygodnie temu przy okazji dostarczenia aneksu do umowy. Byliśmy w szoku. 

Tak poza tym biegam do matki zakraplać oczy po zabiegu . Nie wiem dlaczego ale tym razem mniej tych kropli i inne ; zachowałam fiolki od poprzednich stąd wiem. W sumie 4 różne , przy pierwszym oku było tego 6 sztuk. Dziś bez szaleństw, pozwoliła sobie zakroplić i zrobiła co kazałam. Myślę ,że to z powodu odwiedzin znajomej. Z wszystkich matki przyjaciółek została jedna; Romka z pochodzenia . Przychodzi do matki regularnie w każdy czwartek i najwyraźniej ma na na nią dobry wpływ. Zresztą  bardzo sympatyczna osoba. Ma w sobie jakąś radość życia, która się udziela otoczeniu. 


4 komentarze:

  1. Takie wiadomości o śmierci zawsze wywołują szok. A że trochę lepiej to do dobra wiadomość. I niech tak będzie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jak napisałam "nieco" . Do normalności daleko . Buziaki

      Usuń
  2. No, to trochę mogłaś odsapnąć!
    Wszystkie dobre myśli posyłam do was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , dobrych myśli nigdy za dużo. Odsapnąć raczej mi się nie uda tego lata. Ciepłe i puchate dla Ciebie.

      Usuń