babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 19 lipca 2023

19.07.2023 Z nudów to ja nie umrę na pewno

 Dziś adrenaliny dostarczyła mi mamuśka a jakże. Narozrabiała tak, że głowa boli. I końca nie ma. A wszystkie wskazówki i zalecenia lekarzy ma ... no , wiecie gdzie.  Nie  sposób wbić do głowy, że ma oszczędzać to oko, nie łazić po dworze bez opatrunku , nie oglądać tv itd. Robi dokładnie odwrotnie. A przed wizytą kontrolną zdążyła mi zwiać . Pojechałam po nią , jak było zaplanowane i jeszcze rano jej przypominałam , że jedziemy na zdjęcie opatrunku i zastałam puste mieszkanie. Na szczęście szybko ją namierzyłam na osiedlu i zaciągnęłam do przychodni. 

W firmie trochę się uspokaja, a nasze chłopaki dopiero teraz załapują jak to naprawdę działa i w końcu zaczyna docierać , że to co na papierze i w tabelkach z excela nie koniecznie pokrywa się z tym co w realu, ale oddaliśmy im decyzje . Pora, żeby to wszystko przejmowali i głowili się jak sprawy ogarnąć.  

Sprawy ogródkowe odłożone na czas bliżej nieokreślony. 

2 komentarze:

  1. Ciśnienie znów musiało Ci podskoczyć. Najważniejsze, że idzie do przodu choć trochę się potyka
    Przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj skoczyło, że hej. Jakoś daję radę choć co się nawkurzam , to moje. Buziaki.

      Usuń