babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 14 grudnia 2022

14.12.2022 Czterdzieści

 lat minęło ... Tak , mój młodszy syn skończył dziś 40 lat ! Pojechaliśmy z życzeniami , ale imprezka w drugie święto. 

Jakoś marnie mi idzie w tym roku z wszystkim . Po tych dwóch latach życia na pół gwizdka , które spowodowała pandemia ciężko mi się zorganizować . A może to sprawa wieku? W końcu dobijam 62 lat. 

Z moją matką już całkiem byle jak . Wszystko zapomina. Wczoraj spółdzielnia wymieniała wodomierze . Gadałam jej o tym przez tydzień, odkąd pojawiło się ogłoszenie . Dziś jak rano zajrzałam do niej , pytam czy wymienili jej ten wodomierz , ona nie wie. Dla pewności pytam jeszcze raz , byli wymienić ten wodomierz . Nie, nikogo nie było. Zajrzałam do łazienki - wodomierz wymieniony. Masz wymieniony wodomierz, jednak byli. Matka swoje, ja nie wiem , nikogo nie było. I tak mam co dziennie. I tak, wiem, lepiej nie będzie. 

Przyszły świąteczne kartki, domowe. Fusilko , dziękujemy ! Za szydełkowe cudeńko też . Zawiśnie razem z innymi na "babcinej" choince, na honorowym miejscu oczywiście. Coraz mniej kartek przychodzi , jakoś ten zwyczaj zanika. A firmy w tym roku oszczędzają , nikt nie wysyła kalendarzy ani kartek ; zwykle o tej porze roku skrzynka puchła , a w tym roku nic. Wszyscy przerzucili się na e-maile. Trochę szkoda, bo to miły zwyczaj, nawet jeśli chodzi o kartki firmowe. 


6 komentarzy:

  1. Ginie ten zwyczaj kartkowania. Jeszcze parę lat temu wysyłałam około 35-40 kartek, teraz ledwo 15! A to tak miło, jak się ktoś cieszy z tak miłej niespodziewajki. Zwłaszcza, że to tylko na Święta, dwa razy w roku.
    Ciepłe z Puchatym do Was leci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Aż 15 ! Na dzisiejsze czasy to rekordowa ilość, ale faktycznie szkoda , że ten zwyczaj ginie. Buziaki!

      Usuń
  2. Zapomniałam dodać, że nie wiem jakim cudem te nasze Dzieci takie " stare"!
    No przecież tak niedawno w pieluchach, te prawie z 50-tka na karku, jak moja Córka Wiewiórka!
    Dla Twego Syna samych najlepszości życzę, a Wam dumy i zadowolenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieci jeszcze starsze
    Najlepszego dla Syna. Ay wciąż w formie. Zwyczaj kartkowy zanika
    Trochę szkoda. Uściski

    OdpowiedzUsuń