babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 7 sierpnia 2022

7.08.2022 Niedziela - jeszcze jedna pod znakiem LB

Dosłownie . Chociaż ja nie byłabym sobą gdybym tylko siedziała. Wyprasowałam co mi zalegało , wpadłam do matki - jak jej się udało popsuć pilot od tv to jest ciekawostka, powciskała przyciski pod obudowę. Na szczęście udało  mi się to naprawić i jakimś cudem zadziałał. Ostatecznie zakończyłam pracę nad moim szydełkowym pledem . Nawet poobcinałam końcówki włóczek. Zrobiłam też sangrię , którą teraz popijamy. Małżonek poprogramował sobie urządzenia. Po niedzieli pojedzie do klienta je zainstalować już z gotowym programem. 

Odwiedziliśmy tez młodszą młodzież .  Nie zmarnowali urlopu. Kiedy przyjechaliśmy, kończyli układać panele na podłodze. Został im montaż armatury, złożenie kuchni  , sprzątanie i mogą się wprowadzać. Na razie bez drzwi wewnętrznych i płotów, bo zabrakło funduszy . Mieszkania jak dotąd nie udało im się sprzedać. Dlaczego nie musze wyjaśniać ; spadek zdolności kredytowej potencjalnych nabywców, inflacja i te rzeczy. 

Szwagroska i prawie Szwagier zostaną po raz czwarty dziadkami. 

2 komentarze:

  1. Najważniejsze, że wszystko dobrze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się kula. Czy dobrze ? Jak dla mnie rzecz względna , ale może po prostu mam za dużo na głowie

      Usuń